OVER LAURENTIUS

WELKOM

Heeft u binnenkort een afspraak of onderzoek in Laurentius of gaat u bij iemand op bezoek?

• Een mondneusmasker dragen is niet verplicht. Als u graag zelf een mondneusmasker wil dragen, mag dat. U kunt een mondneusmasker pakken bij de ingang.
  • Indien u verkoudheidsklachten heeft, vragen we u terughoudend te zijn met het bezoeken van het ziekenhuis, of een mondneusmasker te dragen.
  • We willen u vragen de basisregels te blijven volgen: regelmatig handen wassen, hoesten en niezen in de elleboog.

ACTUEEL R

DINSDAG 26 MRT 2024

Nieuwe sfeervolle plafondverlichting met motieven geplaats op de EOA

Afgelopen weekend hebben de collega's van Technische dienst nieuwe sfeervolle plafondverlichting met motieven geplaatst op de EOA. Deze nieuwe verlichting is niet alleen een esthetische toevoeging aan onze ruimte, maar het biedt ook functionele voordelen.

DONDERDAG 21 MRT 2024

Ook bloedafname in Steunpunt Laurentius Echt per 2 april volledig op afspraak

Per dinsdag 2 april 2024 is bloedafname in Steunpunt Laurentius Echt ook volledig op afspraak. Vrije inloop is dan niet meer mogelijk. Door het maken van een afspraak voor bloedafname hoeft u minder lang te wachten en wordt u geholpen op het afgesproken tijdstip. Met deze aanpassing werken alle bloedafnamelocaties van Laurentius dan volledig op afspraak.

ACTIVITEITEN R

DINSDAG 02 APR 2024

Borstvoeding geven

Ben je zwanger of partner van een zwangere? Dan nodigen wij je graag uit voor de informatiebijeenkomst over borstvoeding geven.

WOENSDAG 10 APR 2024

Zwangerschap en bevalling thuis en in het ziekenhuis

Ben je zwanger of partner van een zwangere? Dan nodigen wij je graag uit voor de informatiebijeenkomst over zwangerschap en bevalling.

WOENSDAG 17 APR 2024

Dialyse

De Nierpatiënten Vereniging Roermond organiseert in nauwe samenwerking met het Laurentius Ziekenhuis een interessante (vervolg) bijeenkomst op het jubileumsymposium van 2023 met als thema dialyse.

De avond is bedoeld voor nierpatiënten, partners en andere geïnteresseerden.

VOORKOM ONVERWACHTE KOSTEN
Niet alle onderzoeken en behandelingen in het ziekenhuis worden zonder meer vergoed door de zorgverzekering.
We raden u aan om vooraf bij uw verzekeraar na te gaan hoe u verzekerd bent. Let ook op uw eigen risico.