INFORMATIE VOOR LEVERANCIERS
De afdeling inkoop van Laurentius verzorgt en coördineert alles wat te maken heeft met het inkopen en leveren van goederen en diensten.
Contact afdeling Inkoop
Bezoek adres:
Afdeling Inkoop
Laurentiusplein 8
6043CS Roermond
Mail: inkoop@lzr.nl
Telefoon: 0475-383115
Facturatie
Facturen in PDF formaat kunt u per e-mail sturen naar afdeling Finance:
crediteuren@lzr.nl
K.v.k.: 41066359
BTW-nummer: NL002978684B01
Inkoopvoorwaarden
Doet u zaken met Laurentius, dan gelden de Algemene Inkoopwaarden Gezondheidszorg (AIVG) 2022 of 2017 en bijbehorende modules (ICT, PNIL, MVI)
Samenwerking
Het LZR werkt bij bepaalde inkooptrajecten samen met andere ziekenhuizen, dit kan onder andere via de Inkoop Alliantie Ziekenhuizen (IAZ)
Goederenontvangst Laurentius
Nassaustraat 81
6043EB Roermond
E-mail: kantoor.magazijn@lzr.nl
Telefoon: 0475-382248
Huisregels voor leveranciers
Vóór het bezoek:
- Maakt u een afspraak met uw contactpersoon bij het Laurentius Ziekenhuis
- Lees de algemene huisregels van het Laurentius Ziekenhuis (Laurentius Ziekenhuis Roermond - huisregels)
Bij aankomst:
- Parkeert u op de daarvoor bestemde parkeerplekken
Bij binnenkomst:
- Meld u zich bij uw contactpersoon met wie u de afspraak gemaakt heeft of bij de afdeling Beveiliging
Bij vertrek:
- Meld u zich af bij uw contactpersoon of de afdeling Beveiliging
- Het meedragen, opslaan of dupliceren van materialen welke persoons(patiënt)gegevens of bedrijfsgevoelige informatie bevatten is niet toegestaan.
Veiligheid:
- Breng uzelf altijd op de hoogte van de geldende veiligheidseisen en regels
Algemene regels:
- Op het gehele terrein en in alle gebouwen geldt een rookverbod
- U bent herkenbaar gekleed (werkkleding) of voorzien van een bedrijfsbadge
- Komt u werkzaamheden verrichten, dan krijgt u van de afdeling Beveiliging een werkvergunning met daarop de geldende regels