MIJN.LZRMijn.LZR S M

VACUÜMTHERAPIE MET OF ZONDER SPOELING

Door vacuümtherapie (negatieve druk) op de wond toe te passen, verbetert de doorbloeding van de wond. De wond wordt minder diep, doordat er nieuw weefsel wordt gevormd.

Hierdoor verbetert de aanvoer van zuurstof en voedingsstoffen. Door daarnaast het teveel aan vocht af te voeren, krijgen bacteriën en andere factoren die de wondgenezing remmen geen kans. Zo verminderen we het risico op complicaties en krijgt de wond de kans te genezen.

VOORKOM ONVERWACHTE KOSTEN
Niet alle onderzoeken en behandelingen in het ziekenhuis worden zonder meer vergoed door de zorgverzekering.
We raden u aan om vooraf bij uw verzekeraar na te gaan hoe u verzekerd bent. Let ook op uw eigen risico.